Abonamente

STANDARD sau PREMIUM tarife personalizate pentru doua tipuri flexibile de abonament


Va propunem colaborarea in doua variante in functie de nevoile societatii dumneavoastra:

Varianta STANDARD

  • Realizarea tuturor operatiunilor contabile si de salarizare, impuse de legile in vigoare.
  • Asistenta clienti telefonic si email.
  • Timp de raspuns la solicitari intre 12 si 24 ore, in functie de complexitatea solicitarilor.
  • Raport trimestrial de activitate

Varianta PREMIUM

  • Curierat propriu acte contabile. In perioada de colectare a actelor contabile (01-05 a lunii actuale pentru luna precedenta) puteti solicita personal curierul, care o sa vina sa ridice actele de la sediul dumneavoastra. In felul acesta economisiti timp si bani, iar actele vor ajunge in timp util si in siguranta la noi.
  • Raport lunar de activitate. Un raport destinat conducerii societatii,un puternic instrument financiar ce va ofera o vedere globala rapida si care are menirea sa va ajute in organizarea resurselor proprii.
  • Sedinta lunara cu expertul contabil pentru a trasa noi directii in evolutia firmei, optimizari fiscale de taxe si impozite, echilibru financiar, majorarea portofoliuliu de clienti, si orice alte solicitari in functie de nevoile firmei.


Asistenta clienti nelimitata prin telefon sau e-mail

<8ore

pentru solicitarile emise in intervalul 8-12


raspunsul este in aceeasi zi pana in ora 17.00
<24ore

pentru solicitarile primite in intervalul 12-16


raspunsul va fi oferit in ziua urmatoare